بورسيه دوره آنلاين دکتري در دانشگاه منچستر

فروردین‌ 96 زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری
2 آوریل 2017
مطالبات دانشجویان در سال 95 – اعتراض به پولی شدن آموزش
5 آوریل 2017
نمایش همه

بورسيه دوره آنلاين دکتري در دانشگاه منچستر

دانشگاه منچستر انگلستان براي دانشجويان بين المللي که امکان حضور در کلاس ها را ندارند دوره ی آنلاین دکتری برگزار می کند و مبلغي را به عنوان کمک هزينه تحصيلي در نظر گرفته است.

به گزارش گالري آنلاين، تعداد رشته هاي ارائه شده در این دوره ي آنلاین دکتری 30 رشته خواهد بود. این بورسیه ي دانشگاه منچستر از راه دور مي باشد و براي کساني است که قادر به ترک محل زندگی خود نيستد و از جهت مالی و يا شغلی محدودیت دارند . دانشجویان میتوانند اين دوره را به صورت تمام وقت و نیمه وقت در دوره ي سه تا شش سال بگذرانند.همچنین کساني که زبان اصلي آنان انگليسي نيست با ارائه نمره ي حداقل 6.5   آزمون آيلتس مي توانند در اين دوره شرکت کنند .

 رشته هاي ارائه شده در اين دوره

 طراحي، هنر و معماري، تجارت و مديريت، هنرهاي معاصر (تئاتر رقص درام موسيقي )، مد و طراحي لباس، فيلم، مطالعات فرهنگي و تلويزيوني، تاريخ، اطلاعات و ارتباطات، فلسفه، تاريخ، روانشناسي، روانکاوي، مديريت توريسم و …

 هزينه هاي بورسيه به صورت ارائه تخفیف در حد استانداردهاي شهريه است و به مبلغ 1000 پوند برای دانشجويان تمام وقت و 500 پوند براي دانشجویان نیمه وقت در نظر گرفته شده است.

 شهريه به صورت سالانه (به جز رشته هنرهاي معاصر و مد و طراحي لباس)

 تمام وقت: 12،200 £

 پاره وقت: 6100 £

 شهريه به صورت سالانه رشته هنرهاي معاصر و مد و طراحي لباس

 تمام وقت: 13،300 £

 پاره وقت: 6650 £

جلسات اين دوره با اساتيد از طريق اسکايپ يا نرم افزارهاي معادل ديگر برگزار خواهد شد. هنرجو تنها براي ارائه ي پروژه نهايي و جلسه ي دفاع ملزم به حضور در دانشگاه است و البته در صورت تمايل دانشجويان به حضور و بازديد از دانشگاه در طول دوره ي تحصيل مانعي وجود ندارد.

دانشجويان دکتري مجازي مي توانند در دوره ها و کنفرانس هاي دانشگاه که در کشورهای ديگر برگزار مي شود به عنوان دستیار و همکار دانشگاه حضور یابند.

 داوطلبين پيش از ارسال درخواست خود مي بايست مدرک کارشناسي ارشد خود را دريافت کرده باشد وجهت حضور در اين دوره با يکي از اساتيد دانشگاه به صورت آنلاين در مورد پروژه ي مورد نظر خود گفتگو کنند و براي ادامه آن در طول دوره به توافق برسند.

 نحوه ي درخواست بورسيه 

 تکميل فرم درخواست و ارسال به يکي از دو صورت پستي و يا اينترنتي در هر زمان از سال میسر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید:

http://www2.mmu.ac.uk/study/postgraduate/apply/postgraduate-research-course/

https://www2.mmu.ac.uk/research/research-study/scholarships/distance-learning/

www2.mmu.ac.uk/media/mmuacuk/content/documents/hlss/distance-learning-phd-application-form-1.docx

پاسخی بگذارید