آزمون جی آر ای-سابجکت چیست؟
25 فوریه 2017
نمایش همه

معرفی بورس تحصیلی در دانشگاه ETH

ETH Zurich

پايتخت سوئيس شهر «برن» است و قطب‌هاي اقتصادي اين كشور دو شهر جهاني «ژنو» و «زوريخ» هستند و توريست‌‌هاي زيادي براي گردشگري به اين دو شهر سفر مي‌كنند. دانشگاه «اي تي اچ زوريخ»، يكي از دانشگاه‌هايي است كه از رتبه بالايي در جدول رتبه بندي دانشگاه‌ها برخوردار است و در ميان دانشگاه‌هاي اروپايي، تقريباً جزو اولين‌ها در اين جدول محسوب مي‌شود.

دانشگاه «اي تي اچ» در سال 1855 پايه گذاري شد و تا امروز به فعاليت خود ادامه داده و يك محيط الهام بخش و فضاي آموزشي با كيفيت بالا را براي دانشجويان و محققان فراهم كرده است، به‌طوري كه يكي از دانشگاه‌هاي پيش‌رو در زمينه تكنولوژي و علوم طبيعي به حساب مي‌‌آيد.
اين دانشگاه بيش از 16000 دانشگاه از حدود 80 كشور جهان دارد كه 3500 نفر آنها در مقطع دكتري مشغول به تحصيل هستند. بيش از 400 استاد و محقق در زمينه‌هاي مهندسي، معماري، رياضي، علوم طبيعي، علوم سيستم محور، مديريت و علوم اجتماعي در اين دانشگاه فعاليت مي‌كنند.

تحصيل‌

تحصيل در دانشگاه «اي تي اچ» به‌صورت يك مدل لايه‌اي تعريف شده است كه به گرفتن مدرك ليسانس و فوق ليسانس در رشته‌هاي علوم مهندسي، علوم طبيعي و رياضيات، علوم ساخت و معماري، علوم طبيعي سيستم محور، مديريت و علوم اجتماعي منجر مي‌شود.
اين ساختار رتبه‌اي با مدل«Bologna» اروپايي مطابقت دارد. دستاوردهاي تحصيلي در اين برنامه‌ها توسط امتيازات اعتباري كه مطابق سيستم انتقال اعتباري اروپا است، نمره دهي مي‌شود.

دلايلي براي درس خواندن در «اي تي اچ»

 دانشگاه «اي تي اچ» فضاي مناسبي را براي تحصيل دانشجويان فراهم مي‌كند‌؛ آزمايشگاه‌هاي پيشرفته، منابع كتابخانه‌اي وسيع و زير ساخت‌‌هاي مناسب از نظرمحاسباتي و هنري. بيش از 4300 دانش پژوه كه عضو اين دانشگاه هستند مي‌توانند بر كيفيت كاري دانشجويان نظارت داشته باشند و به آنها در زمينه تحصيلي‌شان كمك كنند.
اين دانشگاه همكاري‌‌هاي بين‌المللي متعددي را با ساير دانشگاه‌ها و موسسات تحقيقاتي شناخته شده دنيا دارد. همچنيني عده از دانشجويان خود را براي ادامه تحصيل به دانشگاه‌هاي ديگر خارجي مي‌فرستد و از آنها حمايت مي‌كند.

بورس تحصیلی در دانشگاه ای تی اچ

هر ساله توسط اداره آموزش عالی این دانشگاه فرصت های تحصیلی مختلفی با توجه به نیازهای دانشگاه و کشور سویس معرفی می شود. در ادامه یکی از این فرصت ها اورده شده است.

زمینه علمی: رشته های مهندسی و فنی

سطح تحصیلی بورس: دکترا

اهداکننده بورس: بنیاد توسعه اجتماعی «Sawiris» سوئیس

محل تحصیل قابل قبول برای اخذ بورس: دانشگاه ETH زوریخ، سوئیس

کشورهای واجد شرایط: ایران و …

موارد پوشش بورس: 175,000 فرانک سوئیس

مدت زمان پوشش بورس: 3 سال

نحوه درخواست: متقاضی باید مستقیما با استادی در دانشگاه ETH زوریخ مکاتبه نموده و در صورت توافق، مدارک لازم را برای ایشان ارسال نماید. استاد مربوطه نسبت به ارسال بسته درخواست برای این بورس اقدام می نماید.

آخرین مهلت درخواست: 31 مارس2017

برای کسب اطلاعات تکمیلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اطلاعات تکمیلی

پاسخی بگذارید