نحوه ثبت نام آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه علمی کاربردی

آشنایی با دانشگاه بولونیا
7 ژوئن 2017
تحصیل در نیوزلند پلاس ویزا
هزینه زندگی در نیوزلند
26 ژوئن 2017
نمایش همه

نحوه ثبت نام آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه علمی کاربردی

 

 

دانشگاه جامع علمی کاربردی شرايط وضوابط ، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون تعيين صلاحيت متقاضيان تدريس ویژه استان تهران در این دانشگاه برای سال 96 را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون تعيين صلاحيت متقاضيان تدريس در دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران (موضوع فراخوان متقاضيان جذب تدريس در دانشگاه جامع علمي كاربردي بهمن ماه سال 1395 و قبل از آن) مي‌رساند، جهت ادامه روند ثبت‌نام و شركت در آزمون از روز دوشنبه مورخ 1396/3/29 لغايت روز يكشنبه 96/4/4 منحصراً به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه کنند.

در صورتي كه رشته تحصيلي آنها متناسب با رشته هاي مورد نياز اعلام شده در جدول ذيل است، نسبت به تكميل فرايند ثبت‌نام اقدام کنند.

لذا ضرورت دارد كليه متقاضيان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز، نسبت به ثبت‌‌نام در آزمون فوق اقدام کنند.

داوطلبان مي‌بايست با توجه به مندرجات جدول ذيل همين اطلاعيه و با عنايت به نوع مدرک و رشته تحصيلي نسبت به انتخاب يك عنوان رشته تحصيلي اقدام کنند.

تذكر مهم: اين فراخوان فقط مختص متقاضيان استان تهران مي‌باشد.

لازم به تاكيد است آن دسته از متقاضياني كه فاقد شرايط عمومي و اختصاصي مذكور باشند حق شركت در آزمون را ندارند و بديهي است حتي درصورت كسب نمره علمي لازم از ادامه مراحل جذب و صدورگواهي تدريس آنها جلوگيري بعمل خواهد آمد.

شرايط عمومي:

1- تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران

2- تابعيت جمهوري اسلامي ايران

3- التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران

4- داشتن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم از خدمت در زمان ثبت نام. کارت یا برگ معافیت موقت و هرگونه گواهی صادره به صورت موقت قابل قبول نمی باشد. (ملاك محاسبه تاريخ 1396/06/31 مي‌باشد)

5- عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر و روانگردان

6- عدم سابقه محكوميت جزايي موثر

7- نداشتن منع استخدام به موجب آراء مراجع قضايي

شرايط اختصاصي:

1- سن متقاضیان شرکت کننده در این فراخوان تا تاریخ 1396/6/31 حداقل 28 سال و حداكثر70 سال تمام تعیین می‌گردد.

2-دارا بودن مدرك كارشناسي ارشد و بالاتر

3- مطابقت داشتن رشته فارغ‌التحصيلي متقاضيان با عناوين رشته‌هاي تخصصي مورد نياز دانشگاه مندرج در جدول ذيل اين اطلاعيه.

4-ثبت‌نام متقاضيان داراي معلوليت هاي جسمي-حركتي، نابينا و كم بينا در اين آزمون بلامانع مي‌باشد.

مراحل ثبت‌نام:

مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني فوق و تكميل فرم تقاضانامه الكترونيكي.

 ارسال عکس: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلي با مشخصات ذیل اسکن نموده و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.

عکس 4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)

عکس اسکن شده باید با فرمت jpg  باشد.

اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 پیکسل باشد.

تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.

حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

حتی الامکان عکس رنگي و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره 1: اسكن عكس از روي كارت‌هاي شناسايي (كارت ملي، شناسنامه و…) قابل قبول نمي‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عكس و مطابق با توضيحات فوق،اقدام به اسكن نمايند.

تبصره 2: عكس خواهران بايد باحجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.

تبصره 3: درصورت ارسال عكس غيرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب مي‌گردد.

تذكر 1: به داوطلبان تاكيد مي‌گردد علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت‌نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباه عواقب آن به عهده شخص وي خواهد بود.

تذكر 2: داوطلبان توجه داشته باشند اسكن عكس و ارائه اطلاعات صحيح تضميني خواهد بود كه داوطلب بدون هيچ مشكلي نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه آزمون در زمان مقر راقدام نمايد.

 پرداخت وجه ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت‌نام در اين آزمون می‌بایست از روز دو‌شنبه مورخ 1396/3/29 لغايت روز يكشنبه مورخ 1396/4/4 با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني:  www.sanjesh.org مبلغ 700.000 (هفتصد هزار) ریال را به عنوان هزینه ثبت‌نام به صورت الکترونيکي و باكارت‌هاي بانكي متصل به شبكه شتاب پرداخت، ونسبت به تكميل تقاضانامه ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نياز اقدام نمايند.

توضیح 1: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

توضیح 2: ثبت‌نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و كدپيگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پيگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل نزد خود نگهداری نمایند.)

توضیح 3: به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان سنجش آموزش كشور و دانشگاه جامع علمي كاربردي نخواهد بود و وجوه پرداختی افراد فاقد شرايط، عودت داده نخواهد شد.

تذكرمهم: شركت در اين آزمون و ثبت نام تكميلي و قبولي در آن هيچگونه تعهد استخدامي و يا جذب را براي اين دانشگاه نخواهد داشت. لذا افرادي كه حدنصاب لازم را در آزمون کتبی كسب نمايند، براي مراحل انجام مصاحبه و بررسي مدارك به تعداد مورد نياز واجدين شرايط معرفي مي‌شوند. اين افراد با درخواست مراكز تحت پوشش دانشگاه جامع علمي-كاربردي مي‌توانند به صورت حق‌التدريس، تدريس نمايند.بدیهی است در صورتي كه اطلاعات اعلام شده از سوي داوطلبان مغاير با شرايط مندرج در اين آگهي باشد،در هر مرحله از آزمون، اعلام نتايج اوليه، مصاحبه و حتي در صورت پذيرش نهايي، داوطلب حذف شده و حق هیچ‌ گونه اعتراضی ندارد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شركت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهار‌شنبه مورخ 1396/5/4 برای مشاهده و پرینت بر روی پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی فوق  قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 1396/5/6 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روي كارت شركت در جلسه آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

پاسخی بگذارید